воскресенье, 13 апреля 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія

Вивчаючи цей модуль ми навчились обговорювати створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання,  як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; аналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; створювали форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; створювали інструменти для підсумкового оцінювання; створювали навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; вносили зміни в план вивчення теми; критично оцінювали, чого вони навчилися; почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Комментарии: 0:

Отправить комментарий

Подпишитесь на каналы Комментарии к сообщению [Atom]

<< Главная страница